Е- твининг проект СОНУВАЈ, КРЕИРАЈ, СЛИКАЈ И ИГРАЈ -DREAM, DESIGN,PAINT, PLAY- 2D2P - Блаже Конески

Адреса: Точила б.б. 7500 Прилеп

Прием на ученици со поднесување на електронска апликација

048 417 755

------------@-------.-----

Точила б.б.

7500 Прилеп

07:30 - 17:00

Пон. - Петок

048 417 755

-----------@-----.----

Точила б.б.

7500 Прилеп

07:30 - 17:00

Пон. - Петок

Е- твининг проект СОНУВАЈ, КРЕИРАЈ, СЛИКАЈ И ИГРАЈ -DREAM, DESIGN,PAINT, PLAY- 2D2P

СОНУВАЈ, КРЕИРАЈ, СЛИКАЈ И ИГРАЈ –  има за цел да ги поттикне децата да развиваат својата креативност, моторика, и уметнички способности преку различни активности и игри. Оваа тема е насочена кон стимулирање на детската моќ на мислење и визуелна уметност преку игра и експериментирање.

Секој дел од насловот има своја специфична намена:

Сонувај: ги поттикнува учениците да сонуваат и да мислат на идеи и фантазии кои би сакале да ги реализираат преку креативни проекти и активности.

Креирај: Детската креативност се поттикнува преку создавање на нешто ново, било тоа со користење на различни материјали како боички, глина, или било кој друг материјал што го имаат на располагање.

Сликај: ги поттикнува учениците да изразат своите идеи и чувства преку уметничко сликарство. Сликањето им овозможува да ги искажат своите креативни визии и да развиваат вештини во областа на визуелната уметност.

Играј: Играта е основен дел од детското искуство и развој. Преку играта, учениците учат, истражуваат, и развиваат социјални и когнитивни вештини. Проектот на учениците му овозможува  да играат игри што ги поттикнуваат да се забавуваат и да учат преку искуството на игра.

Овој проект има за цел да ги поддржи децата да развиваат креативни вештини и да се забавуваат преку уметнички и игровни активности, што им помага во нивниот целокупен развој.

Партнери – учеснички земји во проектот

Република Северна Македонија, Турција, Романија, Албанија, Јордан, Португалија, Тунис, Азербеџан, Грузија, Молдавија, Шпанија и Словенија.

Проектот е со времетраење од 4 месеци.

Comments are closed.